Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2015 20:00 - Ирра: Аз съм една щастлива жена!
Автор: huligankata Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 769 Коментари: 0 Гласове:
0



huligankata
image

„Изкуството не може да се обяснява, то се преживява, вижда и чува.“- споделя Ирра.

Ти си от онова емблематично поколение изпълнители, които дадоха тон на модерната музика в България. Смяташ ли, че нещата оттогава до днес се развиват в правилната и желана посока?

Мисля, че да. Вече имаме толкова много информация и възможностти, че ще е срамота да не се възползваме от това. Общото между тогава и сега е, че имаме свободата да изразим себе си чрез музиката, която правим. Друг е въпросът дали се използва тази свобода, или направо се копират готови модели само и само да си известен. Но… все пак изкуството не може да се обяснява, то се преживява, вижда и чува. Всеки сам решава за себе си дали му харесва или не.

Сещам се за едно твое интервю преди години, в което каза, че си единствената блондинка в твоя род. Носи ли русото щастие?

Има някаква грешка. Майка ми е блондинка, баба ми беше блондинка, така че аз съм по наследство такава. Но е факт, блондинките са на изчезване. А щастието си го носим ние независимо от цвета на косата или кожата.

През времето на твоята музикална почивка стана майка на две момченца. Как сега те се отнасят към това, че те дават по телевизията, снимаш се, клипът и песента вече набират популярност и се говори много за теб?

Всъщност за тях не е нещо ново, в периода на музикално затишие продължи интересът към мен както от медиите, така и от хората около нас. Големият се вълнува много повече от това, че правя нещата, които обичам. Като малко грамофонче повтаряше: „Хайде, мамоооооо, моля тееееее.“ Той е и моят най-голям критик. Знам, че мога да разчитам на него.

Разкажи нещо повече за онзи период, в който беше извън сцената?

Силно емоционален и дълъг период. Да започнем оттам, че направих това, което съм искала винаги – да отгледам сама децата си и да им създам красиви спомени. Радвам се, че имах тази възможност. Паралелно с това започнах едно дълго пътуване към самата себе си. След това

image

„Щастието си го носим ние независимо от цвета на косата или кожата.“- смята емблематичната блондинка.

създадох и Jivot.bg, сега музиката и още два проекта набират скорост. Общо взето аз съм една щастлива жена.

Освен с музика с какво друго се занимаваш?

Имам онлайн магазин с дрехи само на български дизайнери и още много прекрасни неща, които усмихват живота ни. Стартирах и с проект за ивент агенция, както и моя линия дрехи. Намирам време за децата и родителите си, но нямам много време за самата себе си.

А сега направо към целта – новия ти проект „Секунда време“. Колко секунди ти отне решението да го направиш и какъв екип те подкрепи?

Решението наистина ми отне секунда. Бях на йога лагер в Мексико и след една практика просто си казах: „Хайде, сега е моментът.“ И така се случи :). Мага е моята музикална движеща сила, а аз явно съм неговата. Освен че написа песента, той е и музикален продуцент на целия проекта. Написахме текста заедно с Добромир Банев. Вече са готови и 8 ремикса на най-известните ми песни. Отново Мага се е развихрял музикално. Всичко се получи перфектно.

Може ли да приемем този сингъл като едно ново начало на музикалната ти кариера, или е направен само за забавление, за да си докажеш, че го можеш?

Нямам нужда да си доказвам каквото и да било, защото аз знам (колкото и нескромно да звучи), че мога всичко. Доказала съм си го във времето. И какво значи само за забавление? Моята работа е моята страст и моето забавление. Аз съм от хората, които работят това, което обичат!

Видеото е убийствено и показва, че не си мръднала и на сантиметър от перфектната

image

Или преодоляваш страховете си и излизаш на сцената, или цял живот оставаш зад кулисите.

форма. Сподели твоите женски тайни за удивителен външен вид.

Благодаря за комплимента. Колкото и да е странно, не полагам кой знае какви грижи. Тайната е, че съм в хармония със себе си и се харесвам, а това винаги си личи. Личните ми треньори са децата ми. Стараем се да прекарваме колкото може повече време навън. Само родител на две деца ще ме разбере. Едното кара колело а другото ролери, в две различни посоки, а ти трябва да наблюдаваш и да реагираш доста бързо. Обещала съм си да намеря време за тренировки, така че и това ще стане съвсем скоро

И тъй като това интервю е за ХУЛИГАНКАТА, коя е най-голямата пакост, която си правила в живота си?

Ха-ха-ха, доста ще има да отговарям тук. Аз съм всички палави герои накуп. Имах много весело и щуро детство и благодаря на родителите ми, че са ме оставили да бъда свободна… Може би една от най-големите шуротии е, че скачах в морето от кулата на моста в Бургас. За да ни откажат от това, ни разказаха, че под водата има стърчащи арматури, което не ни спря, а даже ни мотивира. Честно казано, сега ако разбера, че моите деца отиват да скачат от моста, доста ще се притесня.

Имаш ли любима фраза или може би куплет от твоя песен, която ти е особено скъпа, любима, дава ти сили и кураж?

Да. Тя си върви в годините с мен и важи не само за музиката, а за отношенията по принцип: „Или преодоляваш страховете си и излизаш на сцената, или цял живот оставаш зад кулисите.“

Пропуснах ли да попитам нещо?

Не знам, пропусна ли? image

Всъщност май пропуснах да пожелая успех на очарователната Ирра. „Р“ в името означава, че човекът лесно преодолява трудностите в този живот. Ей, така… преодолява ги за „секунда време“. Успех!
watch




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: huligankata
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 184909
Постинги: 151
Коментари: 18
Гласове: 69
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930