Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2016 10:02 - Маг Ивайло учи как да се освободи душата и пречисти тялото
Автор: huligankata Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 896 Коментари: 0 Гласове:
0



huligankata.com image

Маги Гигова и маг Ивайло в началото на курса по старобългарски шамански практики. Сн.Антон и Божидар Маркови за Фотогруп

„Сред мъдрите мисли, които ни остави Ванга в наследство, е и тази, че всеки народ трябва да се лекува само с треви и билки, които растат в родината му.  Затова сте късметлии, че  сте попаднали на благотворителното обучение по старобългарски шамански техники на Маг Ивайло. Те ще  ви помогнат да направите деня си хубав, да предизвикате успеха и любовта”. С тези думи  откри езотеричната сбирка в „Одри мюзикхол” журналистката Магдалена Гигова, а самият Ивайло продължи: “ Жив съм, благодарение на Ванга, затова този ден е посветен на нея, няма нищо общо с мен. Преди 6 години, когато работех с пристрастени към дрогата хора, ми беше много тежко и трудно и бях взел съдбоносно решение – да спра да помагам, да се откажа.Тогава – на 16.04., беше сряда, 3 ч. през нощта, усетих в стаята си чуждо присъствие – събудих се и видях, че Ванга е при мен. Нахока ме за решението ми, обясни ми, че нямам право да спирам, накрая ми обеща да е винаги до мен и да ми помага.“

Петричката пророчица дала на Маг Ивайло и датата за събитието, и мястото, на което трябва да се състои – 16.04.2016 г., бившата дискотека „Червило“. „Получих тези данни в църквата „Света Неделя“, бях там както место пъти в четвъртък на Киприанови молитви и Ванга отново дойде, за да ми каже, че е време българският народ да се събере и да действа заедно. Когато станах да си ходя, видях, че съм седял на стол № 16, но вече даже не се изненадах“, разказа Маг Ивайло и предаде микрофона в ръцете на „воеводата“ Володя Стоянов, който изпя единствената песен, посветена на българската пророчица.

„Когато написах тази песен, ме обявиха за еретик – Ванга все още била сред живите,

image

На безплатно обучение по старобългарски шамански практики присъстващите научиха как да освобождават душата и да пречистват тялото си.

а аз съм я възпял в минало време.  Тя обаче ми каза, че българският народ е сред онези избрани 20, които ще спасят света, а сбирки като днешната ще се провеждат все по-често. Обществото на 21 век се прегъва под тежестта на собствените си социални програми, което е истинско безумие.

Аз пък нямам обяснение как толкова много продажни души всекидневно атакуват България и не мога да разбера дали не искат или не могат да проумеят, че душата може да бъде спасена само чред мисълта, дадена ни от Бог. Това, което ще кажа, съм го чувал и от Ванга: „Важна е пътеката, която оставяме след себе си като личности – след години никой не може да се похвали колко убийства е извършил, колко пари е окрал“, сподели петричкият Воевода, а докато песента му изпълваше заведението, Маг Ивайло бършеше сълзите си.

След като подложи на две медитации гостите си, сред които Коцето-Калки, певецът Александър Александров – Алекс, фолк-величието от близкото минало Гергана и актрисата Сузана Мирчева, известна като Агрипина от холивудската продукция „Помпей”, Маг Ивайло представи предстоящите курсове, които лично той ще води, по старобългарски шаманизъм и медитация.

При първата медитация Маг Ивайло обясни, че 70 на сто от човешкото тяло е вода и затова тя има толкова голямо значение за нас. По същата причина и той раздаде на всеки от участниците в семинара, заредена от него за здраве и късмет бутилка с чист еликсир от Пиринско, както му поръчала Ванга.

Той обясни на присъстващите как мислено да се слеят с чистата океанска шир и тогава водата в тялото им ще се пречисти и те ще станат бодри и свежи.

image

Володя Стоянов и маг Ивайло.

Втората медитация с условно название „Полетът на орела”  учи човек как да отоври душата си и да я остави да се рее в безкрая, далеч от затвора на тялото, податливо на тщестлавие, сребролюбие и стрес . Така ще започна да „чува” желанията й и да я пусне на свобода.

На финала на събитието Ивайло Илиев и актрисата Сузана Мирчева изтеглиха печелившите номера от томболата. Всеки гост освен бутилка със заредена за здраве и късмет вода от Маг Ивайло, получаваше и листче с цифра.

Първият късметлия беше собственикът на билет №1, а това се оказа майката на Маг Ивайло, която получи амулет от сина  си. Фолк-певицата Гергана си тръгна със специална чаша, а няколко журналистки се зарадваха на талони за безплатно участие в предстощите курсове на парапсихолога. „Мисля, че няма нужда да обяснявам, че нещо е станало „просто така“, случайно, без да има връзка с нещо друго“ с усмивка се опита да обясни логиката на събитията греещият представител на зодия Риби Маг Ивайло.

 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: huligankata
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 183812
Постинги: 151
Коментари: 18
Гласове: 69
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031